Szybki kontakt

 

Chętnie odpowiemy na Państwa pytania

81 527 64 93
502 269 212
kontakt@labsql.pl

zobacz pełen kontakt »

Bezpłatne konsultacje

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Gorąco zachęcamy do korzystania z bezpłatnych spotkań z naszymi konsultantami w naszej siedzibie w Lublinie. Chętnie udzielimy Tobie szczegółowych informacji na wybrane zagadnienia związane z tworzeniem stron i sklepów internetowych.

Serwer FTP

Dane dostępowe do serwera FTP dla klientów

Serwer FTP: labsql.nazwa.pl
Login: labsql_ftp
Hasło: LABsql123

Linki sponsorowane Lublin

Linki sponsorowane SEM, pozycjonowanie SEOStale rosnąca popularność Internetu w Polsce spowodowała olbrzymi rozwój serwisów prowadzonych przez podmioty gospodarcze. Coraz większe środki przeznaczone na reklamę w budżetach przedsiębiorstw znajdują swoje miejsce w rubryce – Internet. Trudno dziś wyobrazić sobie dobrze prosperującą firmę bez własnej, odpowiednio „zbudowanej i prowadzonej witryny internetowej”. Trudno też wyobrazić sobie dobrze rozwinięty serwis bez jego odpowiedniej, czyli skutecznej promocji. Fakty te przyczyniły się do wyodrębnienia nowej specjalizacji w dziedzinie marketingu, a mianowicie – marketingu internetowego.

Reklama w Google – co to jest?

Szczególne miejsce w dziedzinie marketingu od pewnego czasu zajmuje marketing internetowy. Sytuacja ta wiąże się z niezwykle dynamicznym rozwojem ogólnoświatowej sieci komputerowej. Wyszukiwarka Google generuje ponad 80% światowego ruchu w Internecie. W praktyce oznacza to, że zdecydowana większość osób poszukujących określonych treści posługuje się wyszukiwarką Google.

Najbardziej powszechną formą reklamy w Google (Google Adwords) jest reklama tekstowa. Google wyświetla ją w postaci tekstowych linków (tzw. linków sponsorowanych) umieszczonych po prawej stronie wyników wyszukiwania lub bezpośrednio nad wynikami wyszukiwania na żółtym tle lub w specjalnych obszarach reklamowych stron należących do Google Network.

Reklama wyświetlana jest zgodnie z zaplanowanymi parametrami kampanii, tzn.:

  • słowa i frazy wpisywane przez użytkowników w wyszukiwarkę,
  • harmonogram kampanii,
  • dzienny budżet,
  • wysokość oferowanego kosztu za kliknięcie, jaki gotowy jest ponieść reklamodawca,
  • lokalizacja itp.

Z naszych dotychczasowych analiz wynika, że użytkownicy klikający w linki sponsorowane spędzają na docelowej stronie ok. 20–25% czasu więcej i oglądają ok. 25% podstron więcej.

Zapraszamy do współpracy.

Profesjonalne strony i sklepy WWW LublinJeżeli są Państwo zainteresowani uzyskaniem szczegółowych informacji na temat linków sponsorowanych, zapraszamy do naszej siedziby – Lublin, ul. Szczecińska 14. Pozostałe formy kontaktu dostępne są w dziale Kontakt. Z chęcią odpowiemy na wszelkie pytania, rozwiejemy ewentualne wątpliwości, wskażemy najlepsze i najbardziej optymalne rozwiązania. Jesteśmy przekonani, że spełnimy Państwa oczekiwania w najszerszym zakresie.